+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázeňský hotel BELVEDERE Recenze

Hodnocení hotelu

91%
Perfektní

dle 42 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    94%
  • Vybavení

    89%
  • Pohodlí

    91%
  • Poměr cena/kvalita

    84%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
  • rodina se staršími dětmi
  • mladý pár
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

skupina přátel, 8.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %
  • Nebyli jsme v hotelu Belvedere , ale v hotelu Metropol.

  • Dobré umístění hotelu a celkem ochotný personál (recepční,uklízečky).

  • Jídelníček (spíš horší kvalita - rozvařená zelenina,těstoviny,vysušené maso) - malý výběr,snídaně - kromě nakrájeného jablka s pomerančem absence ovoce. Při příjezdu se v pokoji nedalo cca 4 hod. dýchat použito hodě chlóru nebo Sava .

Personál
7
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Ivana Vokáčová

jednotlivec, 4.6.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
5
Čistota
7
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Eva Dolejší

jednotlivec, 21.5.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • -krásné prostředí i hotel -poloha hotelu -celková atmosféra lázní - pohoda, klid

  • -nemožnost doobjednání dalších procedur(14 dní předem) -neinformovanost recepce o aktivitách ve městě

Personál
6
Služby
4
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Martina Houdková

dospělý pár, 3.11.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Děkujeme za zajímavou zkušenost?

  • Velmi pěkná budova i prostory recepce a krásná velká restaurace. Moc hezké a klidné prostředí

  • Určené místo u stolu spolu s cizími hosty i když byly jinde volné stoly. Nemožnost výběru večeře v restauraci hotelu po příjezdu. Káva z velkých nádob, nemožnost si připlatit kávu k snídani v hotelovém baru. Tak krásná restaurace by si zasloužila mnohem lepší služby a určitě by přišli lidé na kávu i z okolí. My volili raději jiná místa - krásný hotel Pawlik, Imperial, Savoy a další restaurace v okolí kolem promenády. Omezenost parkovacích míst bez předchozí informovanosti. Hrnky v hotelu působí lehce nemocničně. Objednání procedur byl sestrou komentován v podstatě podobně - “jako v nemocnici”? Systém žetonků působí úsměvně?

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 14.6.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • - vstřícnost a ochota personálu jak na recepci, tak v jídelně - výborná strava - klid v hotelu

  • - nemožnost větrání v noci třeba jen na větračku (okna se musejí otevřít celá)

Personál
9
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Vlastimil Ševčík

jednotlivec, 24.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Žádné zásadní význam nedostatky. Nu

Personál
10
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 15.3.2024

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Vyborny personal, velmi vstricny a pratelsky

  • Nedostupnost bezplatneho internetu na pokoji. Na snidani uplne chybelo cerstve ovoce, nedostatek sladkeho peciva a klasicke neslazene muesli.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Lázeňský hotel BELVEDERE odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za zpětnou vazbu. Je pro nás velmi důležitá pro zkvalitňování služeb dle přání našich hostů. Věříme, že jste si pobyt u nás i tak užila a že se v budoucnu opět přesvědčíte o kvalitě našich služeb. Za hotel Belvedere, Hanka

Anonym

jednotlivec, 11.1.2024

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Nabídka kulturních akcí, příjemná obsluha v kavárně... příjemná obsluha v přízemí ve všech "mokrých" procedurách..

  • Chybělo ovoce na snídani. Někdy nervózní, neosobní přístup ke klientům, zmatek v organizaci mých masáží (pátek -sobota 5.1. a 6.1. ) Nutnost platit zapůjčení modemu k připojení na internet na pokoji...

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

František Jurica

dospělý pár, 7.1.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 30.6.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • vše OK

Personál
5
Služby
5
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Miloslava Antošová

jednotlivec, 22.4.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %
  • uvedla jsem to již do dotazníku na hotelu

Personál
10
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Marie

dospělý pár, 29.9.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
85 %

(bez textového hodnocení)

Personál
0
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 6.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • -příjemné prostředí, perfektní balneo provoz, pozorný personál, vřele doporučuji.

  • -perfektní balneo -upravený prostor parku -pozorná obsluha v jídelně -profesionální balneo sestry a masérky -milý a příjemný vstupní personál -hezké město a okolí

  • -na letní období, trochu těžká strava

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Ivana Linzmaierová

dospělý pár, 3.6.2019

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
90 %
  • nedostala jsem večeři,kterou jsem si objednala

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
5

Jaroslava Musilová

dospělý pár, 4.3.2012

Česká Republika

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Hana Vondráčková

jednotlivec, 27.11.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Procedury na úrovni, skvělá recepční Pavlinka!!!!

  • Strava pokulhává. Vše nedochucené,sůl a pepř musí být jinak jídlo jako ze školní jídelny.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Anonym

skupina přátel, 11.8.2018

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Karel Pixa

jednotlivec, 26.4.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Skvělá nabídka cyklotras po okolí, Aquaforum, kulturní program, milí lidé, příjemné prostředí, určitě přijedu za rok zase.

  • Při poslední snídani mé sousedky u stolu č. 44 v neděli 24.4. paní Malé jsem byl u toho jak si paní Malá chtěla vzít ssebou dva suché knäckebroty /snídala pouze ovesnou kaši s medem/ a obsluhující personál jí chtěl dát k náhradě zaplatit celou snídani ještě jednou. Nevím jak to nakonec dopadlo a ani to zjišťovat nebudu. Já sám nejsem příznivec nějakého vynášení jídel nikde a brojím proti tomu. Na druhé straně, tohle mohla řešit alespoň domluva.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Blanka Chmelařová

jednotlivec, 17.7.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • V hotelu jsem byla velmi spokojená, i když jsem v něm trávila jen 4 noci. Vřele ho doporučím všem známým. Děkuji

  • V hotelu jsem byla velmi spokojená, i když jsem v něm trávila jen 4 noci. Vřele ho doporučím všem známým. Děkuji

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 6.10.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Jenom pobyt na 5 dní bylo málo.a

  • Bez námitek.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8