+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel BELVEDERE Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 42 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    89%
  • Komfort

    91%
  • Preis-Leistungverhältnis

    84%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
  • Familie mit älteren Kindern
  • Junges Paar
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Gruppe von Freunden, 8.6.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Nebyli jsme v hotelu Belvedere , ale v hotelu Metropol.

  • Dobré umístění hotelu a celkem ochotný personál (recepční,uklízečky).

  • Jídelníček (spíš horší kvalita - rozvařená zelenina,těstoviny,vysušené maso) - malý výběr,snídaně - kromě nakrájeného jablka s pomerančem absence ovoce. Při příjezdu se v pokoji nedalo cca 4 hod. dýchat použito hodě chlóru nebo Sava .

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Ivana Vokáčová

Einzelreisender, 4.6.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
8
Wert/Geld
6

Eva Dolejší

Einzelreisender, 21.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • -krásné prostředí i hotel -poloha hotelu -celková atmosféra lázní - pohoda, klid

  • -nemožnost doobjednání dalších procedur(14 dní předem) -neinformovanost recepce o aktivitách ve městě

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
6

Martina Houdková

Älteres Paar, 3.11.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Děkujeme za zajímavou zkušenost?

  • Velmi pěkná budova i prostory recepce a krásná velká restaurace. Moc hezké a klidné prostředí

  • Určené místo u stolu spolu s cizími hosty i když byly jinde volné stoly. Nemožnost výběru večeře v restauraci hotelu po příjezdu. Káva z velkých nádob, nemožnost si připlatit kávu k snídani v hotelovém baru. Tak krásná restaurace by si zasloužila mnohem lepší služby a určitě by přišli lidé na kávu i z okolí. My volili raději jiná místa - krásný hotel Pawlik, Imperial, Savoy a další restaurace v okolí kolem promenády. Omezenost parkovacích míst bez předchozí informovanosti. Hrnky v hotelu působí lehce nemocničně. Objednání procedur byl sestrou komentován v podstatě podobně - “jako v nemocnici”? Systém žetonků působí úsměvně?

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 14.6.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • - vstřícnost a ochota personálu jak na recepci, tak v jídelně - výborná strava - klid v hotelu

  • - nemožnost větrání v noci třeba jen na větračku (okna se musejí otevřít celá)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
7
Wert/Geld
7

Vlastimil Ševčík

Einzelreisender, 24.6.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Žádné zásadní význam nedostatky. Nu

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 15.3.2024

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Vyborny personal, velmi vstricny a pratelsky

  • Nedostupnost bezplatneho internetu na pokoji. Na snidani uplne chybelo cerstve ovoce, nedostatek sladkeho peciva a klasicke neslazene muesli.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6
Lázeňský hotel BELVEDERE hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za zpětnou vazbu. Je pro nás velmi důležitá pro zkvalitňování služeb dle přání našich hostů. Věříme, že jste si pobyt u nás i tak užila a že se v budoucnu opět přesvědčíte o kvalitě našich služeb. Za hotel Belvedere, Hanka

Anonym

Einzelreisender, 11.1.2024

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Nabídka kulturních akcí, příjemná obsluha v kavárně... příjemná obsluha v přízemí ve všech "mokrých" procedurách..

  • Chybělo ovoce na snídani. Někdy nervózní, neosobní přístup ke klientům, zmatek v organizaci mých masáží (pátek -sobota 5.1. a 6.1. ) Nutnost platit zapůjčení modemu k připojení na internet na pokoji...

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
6

František Jurica

Älteres Paar, 7.1.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 30.6.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • vše OK

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Miloslava Antošová

Einzelreisender, 22.4.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • uvedla jsem to již do dotazníku na hotelu

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Marie

Älteres Paar, 29.9.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
85 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
0
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 6.8.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %
  • -příjemné prostředí, perfektní balneo provoz, pozorný personál, vřele doporučuji.

  • -perfektní balneo -upravený prostor parku -pozorná obsluha v jídelně -profesionální balneo sestry a masérky -milý a příjemný vstupní personál -hezké město a okolí

  • -na letní období, trochu těžká strava

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
8

Ivana Linzmaierová

Älteres Paar, 3.6.2019

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
90 %
  • nedostala jsem večeři,kterou jsem si objednala

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
5

Jaroslava Musilová

Älteres Paar, 4.3.2012

Česká Republika

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

Hana Vondráčková

Einzelreisender, 27.11.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Procedury na úrovni, skvělá recepční Pavlinka!!!!

  • Strava pokulhává. Vše nedochucené,sůl a pepř musí být jinak jídlo jako ze školní jídelny.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Anonym

Gruppe von Freunden, 11.8.2018

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
94 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
9

Karel Pixa

Einzelreisender, 26.4.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Skvělá nabídka cyklotras po okolí, Aquaforum, kulturní program, milí lidé, příjemné prostředí, určitě přijedu za rok zase.

  • Při poslední snídani mé sousedky u stolu č. 44 v neděli 24.4. paní Malé jsem byl u toho jak si paní Malá chtěla vzít ssebou dva suché knäckebroty /snídala pouze ovesnou kaši s medem/ a obsluhující personál jí chtěl dát k náhradě zaplatit celou snídani ještě jednou. Nevím jak to nakonec dopadlo a ani to zjišťovat nebudu. Já sám nejsem příznivec nějakého vynášení jídel nikde a brojím proti tomu. Na druhé straně, tohle mohla řešit alespoň domluva.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
9

Blanka Chmelařová

Einzelreisender, 17.7.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %
  • V hotelu jsem byla velmi spokojená, i když jsem v něm trávila jen 4 noci. Vřele ho doporučím všem známým. Děkuji

  • V hotelu jsem byla velmi spokojená, i když jsem v něm trávila jen 4 noci. Vřele ho doporučím všem známým. Děkuji

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 6.10.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Jenom pobyt na 5 dní bylo málo.a

  • Bez námitek.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8