+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 6pm

Lázeňský hotel BELVEDERE Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 42 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    89%
  • Komfort

    91%
  • Preis-Leistungverhältnis

    84%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
  • Familie mit älteren Kindern
  • Junges Paar
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 15.3.2024

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Vyborny personal, velmi vstricny a pratelsky

  • Nedostupnost bezplatneho internetu na pokoji. Na snidani uplne chybelo cerstve ovoce, nedostatek sladkeho peciva a klasicke neslazene muesli.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 11.1.2024

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Nabídka kulturních akcí, příjemná obsluha v kavárně... příjemná obsluha v přízemí ve všech "mokrých" procedurách..

  • Chybělo ovoce na snídani. Někdy nervózní, neosobní přístup ke klientům, zmatek v organizaci mých masáží (pátek -sobota 5.1. a 6.1. ) Nutnost platit zapůjčení modemu k připojení na internet na pokoji...

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
6

Hana Vondráčková

Einzelreisender, 27.11.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Procedury na úrovni, skvělá recepční Pavlinka!!!!

  • Strava pokulhává. Vše nedochucené,sůl a pepř musí být jinak jídlo jako ze školní jídelny.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 6.10.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Jenom pobyt na 5 dní bylo málo.a

  • Bez námitek.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Kristýna Myšáková

Einzelreisender, 22.8.2023

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Byl to moc pěkný pobyt, celková spokojenost.

  • vše

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Vilém

Einzelreisender, 19.6.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byl jsem plně spokojen

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Nejedlá Monika

Einzelreisender, 4.1.2023

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byla jsem s pobytem naprosto spokojená, výborné procedůry, vynikající servis ze strany obsluhy i odborných pracovníků. Vřele mohu všem jen doporučit. Pokud si potřebujete odpočinout, nabrat síly po nemoci, nechat se hýčkat a rozmazlovat, tady je to pravé místo na relaxaci po všech stránkách.

  • Výborné léčebné procedůry, speciální masáže, také neomezený přístup do bazénu mi vyhovoval. Velice příjemný personál a opravdu vynikající jídlo po celou dobu pobytu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Martina Houdková

Älteres Paar, 3.11.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Děkujeme za zajímavou zkušenost?

  • Velmi pěkná budova i prostory recepce a krásná velká restaurace. Moc hezké a klidné prostředí

  • Určené místo u stolu spolu s cizími hosty i když byly jinde volné stoly. Nemožnost výběru večeře v restauraci hotelu po příjezdu. Káva z velkých nádob, nemožnost si připlatit kávu k snídani v hotelovém baru. Tak krásná restaurace by si zasloužila mnohem lepší služby a určitě by přišli lidé na kávu i z okolí. My volili raději jiná místa - krásný hotel Pawlik, Imperial, Savoy a další restaurace v okolí kolem promenády. Omezenost parkovacích míst bez předchozí informovanosti. Hrnky v hotelu působí lehce nemocničně. Objednání procedur byl sestrou komentován v podstatě podobně - “jako v nemocnici”? Systém žetonků působí úsměvně?

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Miroslav Dušek

Älteres Paar, 11.6.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Ivona Nováková

Einzelreisender, 24.8.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
98 %
  • Velmi příjemné prostředí v parku v centru dění ochotný a mily personál včetně balneoprovozu . Stravování na úrovni ceny. Těšíme se na další pobyt.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
9

Marie

Älteres Paar, 29.9.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
85 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
0
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Vlastimil Ševčík

Einzelreisender, 24.6.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Žádné zásadní význam nedostatky. Nu

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
6

Anonym

Gruppe von Freunden, 8.6.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Nebyli jsme v hotelu Belvedere , ale v hotelu Metropol.

  • Dobré umístění hotelu a celkem ochotný personál (recepční,uklízečky).

  • Jídelníček (spíš horší kvalita - rozvařená zelenina,těstoviny,vysušené maso) - malý výběr,snídaně - kromě nakrájeného jablka s pomerančem absence ovoce. Při příjezdu se v pokoji nedalo cca 4 hod. dýchat použito hodě chlóru nebo Sava .

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Eva Hývlová

Einzelreisender, 5.6.2019

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Maximální spokojenost, určitě doporučím pobyt svým známým

  • Spokojenost se vším

  • Možná by bylo dobré umístit více laviček v parcich

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Ivana Linzmaierová

Älteres Paar, 3.6.2019

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
90 %
  • nedostala jsem večeři,kterou jsem si objednala

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
5

Eva Dolejší

Einzelreisender, 21.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • -krásné prostředí i hotel -poloha hotelu -celková atmosféra lázní - pohoda, klid

  • -nemožnost doobjednání dalších procedur(14 dní předem) -neinformovanost recepce o aktivitách ve městě

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
6

Jiřina Mašíková

Einzelreisender, 20.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • V hotelu Belveder jsem byla spokojena se vším, velice příjemný a ochotný veškerý personál, čisto, útulno, cítila jsem se tam moc dobře. Pokoj jsem měla nádherný, příště bych si vybrala opět 229. Jediný nedostatek tohoto pokoje byl v nadměrném nočním hluku z restaurace Gruzie. Bydlela jsem naproti a hluk se ani zavřením oken nedal ztišit. Možná bych si, být ubytovaná déle nežli týden, i zvykla. Takto jsem se moc nevyspala.

  • Byla jsem v hotelu spokojena: milý, příjemný a ochotný personál kvalitní procedury - všechny strava moc dobrá čistota

  • Nadměrný hluk v nočních hodinách z restaurace Gruzie - to byl jediný nedostatek.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Miloslava Antošová

Einzelreisender, 22.4.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • uvedla jsem to již do dotazníku na hotelu

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Josef Pavlíček

Einzelreisender, 24.3.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jiří

Älteres Paar, 26.12.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8